недеља, 8. фебруар 2015.

MOCNE PATKE

Zdravo!Danas cu da vam ispricam o jednom fenomenalnom filmu.A to je film "Mocne patke".Ako ga ne pogledate pokajacete se.Jednom kada sam bila u skoli na velikom odmoru drugarica(Sara) mi je pocela da prica o tom filmu po njenom govoru ja nisam razumela radnju filma,ali kada sam se vratila kuci od radoznalosti sam ukljucila racunar nasla film i na prvi pogled mi se toliko dopao da sam odgledala sva tri dela o kojima je ona pricala.Necu sada da vam prepricavam film bolje bi bilo da ga pogledate zato sto ce vam se jako svidete.Ako pogledate napisite u komenterima da li vam se svideo ili ne.



2 коментара:

  1. Anjice caricee! Ovaj post je extraa, ljudi film je divan! Ako ga niste pogledali nemojte da čekate više ni trenutka. Prvi deo je izašao još 1992.godine.(LIKE)

    ОдговориИзбриши