петак, 15. мај 2015.

Najbolji glumci

Zdravo!!!Izvinjavam se sto kasnim imam mnogo obaveze i takodje moram da se posvetim skoli.I da se izvim za zato sto ne postavljam post "Crtanje sa Anjom" mislim da ce ti postovi od sada ici redovno.
E sad da pocnemo sa ovim postom!
U ovom postu sam htela da napravim kao neki spisak mojih najboljih glumaca,bice i stranih i domacih glumaca.
E pa hajde da pocnemo!!!

1.Prvi glumac je cuveni Martin Lawrence ko ne zna on je strani glumac.Glumio je u filmu "Big mum" preporucujem da ga pogledate zato sto ce te se smejati do suza.Ovaj glumac je mnogo,mnogo smesan i zanimljiv.Ja tacno ne znam gde je on jos glumio,ali 99% ovde je najsmesniji i mogu vam reci da su mu napravili odlicnu masku.

2.Vincent Larusso je glumio u filmu "The Mighty Ducks" ima 3 dela i mnogo je zanimljiv film uglavno radi se o hokeju.Ovaj glumac se u filmu zvao Banks.Vrlo je upesan glumac.On je rodjen 16.maja 1978. sto znaci da mu je sutra rodjendannn!!!

3.Evo sada jednog naseg glumca,a to je Andrija Milosevic.On je glumio u seriji "Pevaj brate."Ta serija je toliko smesna da sam se ja valjala po podu ali ne u bukvalno smislu.Preporucujem ako niste pogledali seriju obavezno pogledajde mnogo je zanimljiva kao i glumac koji glumi u njoj.On dolazi iz Podgorice,Crna Gora.Takodje je sada u ziriju u Audiciji i zna da prica vrlo smesne viceve.

I to bi bilo to sto se tice ovog posta.
Nadam se da vam se svidelo.
Ima jos mnogo glumaca koji su mi zanimljivi,ali ova 3 su mi najbolji.
Cao,vidimo se u sledecem postu!

Нема коментара:

Постави коментар