недеља, 31. мај 2015.

Favoriti maja

Cao!
Danas za vas imam....





Mislim da ce favoriti biti svakog meseca,uglavnom ce biti hemija.
Sto se tice hemije bice samponi,kupke,snalice,narukvice uglavnom sto mi se bude svidelo tog meseca kog objavim post.
Pa hajde da pocnemo i sa ovim postom!


Schauma-sampon


Od sampona najcesce koristim "Schaumu" to mi prija kosi i ima mnogo lepih mirisa ja najcesce uzimam miris cokolade.Ovaj sampon je malo skuplji ali je odlican.
Ima te i sliku pa mozete da vidite kako izgledan kutija ili kako se vec kaze.












Mrs Frosty-kupka-AVON


Ovu kupku ja mislim da ne mozete da nadjete u marketi ja sam je kupila u Avonu.Mirise na narandzu i mnogo mi je prijala kozi.Sacuvala sam ovu slatku bocicu Moce mi posluziti za svasta nesto.Nije bila ni skupa.Uglavnom mnogo mi se svidela.












Be you-B.U.-dezodorans


Ovaj dezodorans ima neki specivican miris nemoze se opisati.Nije bas da se oseti ceo dan miris ali se oseti jedno 
4-5 sati.Nemam nikakve zamerke dezodorans je skroz OK.















Puzzle-krema


Ova krema nije bilo kakva krema nego krema za bubuljice.Preporucujem svima za 2-3 dana ce vam bubuljica ili bubuljice nestati VERUJTE MI.Nije masna krema,vrlo brzo upija koza barem meni i vrlo lepo mirise.













Nivea soft-krema


Svi verovatno znate za ovu kremu ne bi puno pricala o njoj.
Lepo mirise bas i ne upija brzo,ali kada ispucaju ruke ta krema je spas za to.Krema nije samo za ruke nego i za lice.Uglavnom krema je dobra i korisna.














Salon-lak za kosu


Nisam nikad u zivotu koristila bolji lak za kosu.
Pricvrscuje kao da ste zacementirali kosu.
Uglavno vrlo,vrlo dobro pricvrscuje i zadovoljna sam sa ovim proizvodom nije bio ni skup.Imate i sliku pa ako ga budete kupovali moze te ga lakse naci ima da se kupi u marketima.













  Eveline-lak


 
Ovaj lak nije bilo kakav lak nego lak za rast noktiju.Preporucujem svima meni je pomogao.Mozete ga kupiti u apotekama iskreno da vam kazem nije bio ni toliko skup.















 Baby lips-peach kiss-labelo


Ja sam napisala labelo,ali ne mogu da procenim sta je.Uglavnom omeksava usta,lepo mirise i nema boju ima samo neki kao sjaj.Ima vise vrsta,ali meni se ovaj svideo.















Ukosnice-snale


Ove snale sam kupila u kineskoj radnji.Snale vrlo dobro drze kosu i kao sto vidite u boji su.Ja imam jacu kosu,ali meni odlicno drze.

















NARUKVICA


Ovu narukvicu sam dobila od tetke,ali mislim da je kupljena u kineskoj radnji.Mnogo mi se svidja zato sto ima mnogo lepih i drecavih boja.Vazno je to sto je cvsta i ne verujem da ce se pokidati.








To je to sto se tice ovog posta nadam se da vam se svidelo.
Vidimo se sledeceg puta!
Caoo!


















2 коментара: