петак, 12. јун 2015.

Q&A

Caooo!!!
Evo i mene opet sa vama!
Danas za vas imam.....




E pa hajde da pocnemo i sa ovim postom....


Sara Maric:

Omiljena zivotinja?
Pas :)
Omiljeni film?
The mighty ducks (1,2,3)
Omiljena pesma?
Kate Winslet-What if
Omiljeni glumac, glumica?
Glumac:Martin Lawrence Glumica:Jennifer Aniston
Kada si zapocela blog?
Pre oko 4 meseca.
Sta te je inspirisalo da zapocnes sa blogovanjem?
Delovalo mi je zanimljivo i cula sam da je moja drugarica Iva napravila blog pa sam se zainteresovala po njenoj prici.
Kakve postovwe najvise volis da pises?
Uglavnom favorite,kombinacije i to je to.
Sta ces da budes kad porastes?
Glumica ili novinar.
Sta najvise volis da radis u slobodno vreme?
Da se vozam sa drugarima,pravim nesto,crtam...
Koja rasa psa ti je najlepsa?
Boo,Patuljasti pinc,Zlatni retriver...




Dejana Latinovic:

Lap-top-Telefon?
Telefon!
Supa ili čorba?
Supa.
Da li si nekad pojela nešto pokvareno ili odvratno? Izraz face?
Ne nisam i da jesam ne znam kako bi ti opisala izraz lica to samo slika moze da pokaze!
Pou ili Loy?
Loy!
Omiljeni TV kanal?
Moja prva!
Omiljena Serija?
Sindjelici.
Omiljena životinja?
Pas!!!




Iva Ubiparip:

Koji je najgrozniji trenutak u tvom zivotu?
Ne znam ima ih jako puno!
Da li si nekada dobila 1?
Da hihihi.XD
Iz kog predmeta?
Ne znam tacno koji je predmet.
Koji si razred bila u 3. razredu ^__^?
2.razred vrlo kreativno pitanje.
Da li volis pihtije :P?
Nikad nisam probala.
Omiljena boja?
Ljubicasta.
Omiljeni film?
The mighty ducks (1,2,3)
Omiljena knjiga?
Uros Petrovic:Peti leptir
Omiljeni bloggeri?
Nathalie,Sarine igrarije,Sandrin kutak,Fly like a duck.
Omiljeni youtuberi?
Marija Zezelj,Irina Zivkovic,Yasserstain,Jana Dacovic,...
Da li si nekada pustila goluba na javnom mestu?
Neeeee :")
Da li si za kompom :3? 
Ne na lap-topu sam.
Oces na fejs? 
Nee XD



To je to sto se tice ovog posta nadam se da su vam se svideli moji odgovori.
Vidimo se sledeceg puta.
Cao!!!







1 коментар: